Professzionális szolgáltatások

Raktárkezelés

A K+S Services igény szerint teljesen testre szabható megoldásokat kínál a raktári személyzetre vonatkozóan, legyen szó akár egy-egy raktárvezetőről, akár olyan – teljesen integrált – raktárakról, amelyekben vezetőségi tagok és rakodómunkások egyaránt dolgoznak.

Számos szabványos raktári adatkezelő rendszer használatában jártasak vagyunk, beleértve az SAP-t, a Maximót, valamint külsős (harmadik felek tulajdonában álló), jogvédett szoftvercsomagokat.

A K+S Services semleges harmadik félként igény szerint olyan raktárat biztosít, amely egyértelműen meghatározott fő teljesítménymutatókra (KPI-kre) és költségmegtakarítási célokra, valamint arra a koncepcióra épül, hogy csökkenteni lehessen a vészhelyzeti készlethiányok számát.

A K+S Services raktárkezelési programja segít minimalizálni a költségeket azáltal, hogy a kereskedőket szerződésbe foglalt átfutási idők betartására kötelezi, miközben a bizományosi és dedikált készlet lehetőségekkel új költségmegtakarítási formákat hoz létre. A K+S Services elkötelezett aziránt, hogy a teljes költség csökkentése érdekében az új pótalkatrészek vásárlása helyett a javítást és az újragyártott anyagokat kínálja lehetőségekként. A készletek így – készletkifogyások nélkül – a lehető legalacsonyabb szinten tarthatók azáltal, hogy a korábbi használati adatok, az átlagos átfutási idők és a jelenleg telepített komponensek köre alapján gondosan kezeljük a minimális és maximális szinteket.

Ügyfeleink részére szabványos jelentéskészítési csomagot biztosítunk, amely a következőket foglalja magába:

  • Napi készletaktivitás
  • Készletforgás
  • Készletcsökkenés / teljes készletkifogyás
  • Ciklusszámra vonatkozó jelentések
  • E/O jelentéskészítés
  • Készletállapot sortételek szerint
  • Fogyasztási jelentések
  • Használati jelentések
Vásárlás, javítási munkák megrendelése

Készlet

A K+S Services 5 millió USD értékű többletkészletet tart újragyártott alkatrészekből, hogy a régebbi vagy elavult berendezésekhez is bírjon támogatást nyújtani. Ha Önnek egy sürgős helyzetre kell reagálnia, az OEM által már nem támogatott alkatrészt keres, vagy egyszerűen csak gazdaságosabb alternatívát keres az új alkatrészek megvásárlása helyett, akkor lehetséges, hogy a K+S vállalatnak van megoldása az Ön problémájára. Az összes újragyártott pótalkatrészünket teljes körűen rendszerteszteljük egy ‘zártláncú’ környezetben, így biztosítva, hogy a kézbesítést követően azonnal beszerelhetők legyenek az Ön berendezéseibe és ott megfelelően működhessenek.

Készlet
ISO Tanúsított

Tanúsított javítási folyamat

Az ISO 9001:2015 szerint tanúsított javítási folyamatunk a tervezésénél fogva biztosítja, hogy az összes javítási munkát megfelelően végezzük el és így az összes alkatrészt kiváló üzemi állapotban juttassuk vissza Önhöz. Ügyfélportálunk segítségével Ön a folyamat során nyomon követheti alkatrészeit. Bővebb információkat olvashat a nyolclépéses javítási folyamatunkról.

Tanúsított javítási folyamat

Képviselő keresése

Kényelmes képviseletkeresőnk segítségével találhat egy olyan Önhöz közeli K+S képviselet, amely akár még ma képes segíteni Önnek alkatrészei megjavításával kapcsolatban.

Erőforrások

A K+S erőforrástárban megkereshető minden olyan dokumentum, amely a K+S vállalathoz kapcsolódik. Akár vonali kártyáinkat, akár egy alkalmazásspecifikus dokumentumot keres, az alábbi erőforrástárban megtalálhatja azt.

Erőforrások megtekintése