Over 30 Years of Quality Repair

K+S hitelesített javítási folyamat

Providing our customers with quality repairs, effective solutions and efficient service through continuous quality improvements.

  • 1. Átvétel

    Minden alkatrészt kibontunk a csomagolásából, majd regisztrálunk a javítási adatbázisunkban, illetve fényképes dokumentációt készítünk róla. A javítási adatbázisunkban rögzítünk minden alkatrész, illetve ügyfél specifikus információt, beleértve minden működési problémát ami az üzemelés közben felmerült. Emellett minden alkatrészhez hozzárendelünk egy vonalkódot, amivel nyomon követhető az alkatrész az egész javítási folyamat során.

  • 2. Kiértékelés

    Miután átvettük és megfelelően jelöltük az alkatrészt, a kiértékelés a következő lépés. A mérnökeink teljesen díjmentesen meghatározzák a valószínűsíthető hiba okát és kiértékelik azt, majd megállapítják a helyes javítási és tesztelési folyamatokat.

  • 3. Árajánlat

    Miután megtörtént a kiértékelés, az ügyfélszolgálati munkatársunk kapcsolatba lép Önnel a javítási ajánlat ismertetése és annak jóváhagyása miatt.

  • 4. Jóváhagyás

    A jóváhagyás beérkezése után, az automata javítási adatbázisunk hozzárendeli az alkatrészt, a szakmailag legmegfelelőbben felkészült mérnökünk tervezett munkáihoz.

  • 5. Javítás

    Az automata javítási adatbázisunk hozzárendeli az alkatrészt a megfelelő javítási és zártkörű tesztelési eljárásokhoz. A K+S mérnökei kicserélik a hibás és gyakran hibásodó komponenseket a standard javítási folyamat részeként. A javítás után az alkatrészt a zártkörű tesztberendezés által előírt ideig futtatjuk azon.

  • 6. Rendszer / Minőség teszt

    Miután az alkatrész futtatva, tesztelve volt az előírt ideig, az automata javítási rendszer értesíti a műszak vezetőt, aki nem csak azt ellenőrzi, hogy az alkatrész hiba nélkül működik, hanem a javítási és teszt jegyzőkönyv helyességét is.

  • 7. Javítási és tesztelési jegyzőkönyv

    Minden egyes alkatrész egy javítási és tesztelési jegyzőkönyvvel ellátva érkezik vissza Önhöz, amely tartalmazza a következőket:

    • milyen hibát azonosítottunk a kiértékelés során
    • minden javított vagy cserélt komponens
    • az azonosított probléma megegyezik-e a működés során felmerült, eredeti hibával
    • tesztelés részletei, hossza
    • a hiba valószínűsített okai
    • javasolt üzembe helyezési instrukciók
  • 8. Szállítás

    A javítás után az automata javítási rendszerünk értesíti a csomagolásért felelős részlegünket minden, esetlegesen felmerülő, specifikus logisztikai követelményről. Minden javított alkatrészt antisztatikus tasakban, és insta-pack csomagolóhabbal kitömött dobozban szállítunk, hogy teljesen kizárjuk a szállítás során előfordulható sérüléseket.

Vásárlás, javítási munkák megrendelése

Készlet

A K+S Services 5 millió USD értékű többletkészletet tart újragyártott alkatrészekből, hogy a régebbi vagy elavult berendezésekhez is bírjon támogatást nyújtani. Ha Önnek egy sürgős helyzetre kell reagálnia, az OEM által már nem támogatott alkatrészt keres, vagy egyszerűen csak gazdaságosabb alternatívát keres az új alkatrészek megvásárlása helyett, akkor lehetséges, hogy a K+S vállalatnak van megoldása az Ön problémájára. Az összes újragyártott pótalkatrészünket teljes körűen rendszerteszteljük egy ‘zártláncú’ környezetben, így biztosítva, hogy a kézbesítést követően azonnal beszerelhetők legyenek az Ön berendezéseibe és ott megfelelően működhessenek.

Készlet

Képviselő keresése

Kényelmes képviseletkeresőnk segítségével találhat egy olyan Önhöz közeli K+S képviselet, amely akár még ma képes segíteni Önnek alkatrészei megjavításával kapcsolatban.

Erőforrások

A K+S erőforrástárban megkereshető minden olyan dokumentum, amely a K+S vállalathoz kapcsolódik. Akár vonali kártyáinkat, akár egy alkalmazásspecifikus dokumentumot keres, az alábbi erőforrástárban megtalálhatja azt.

Erőforrások megtekintése